Jak segregować śmieci
 
Komunikacja miejska
 
Ochrona środowiska
 
Efektywność energetyczna
 
Buduj i remontuj z nami
 
Zaadoptuj swojego przyjaciela
 
 

Aktualności

18.06.2021

UWAGA!

PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ „KOMUNALNIK” Sp. z.o.o. przypomina mieszkańcom o tym, by nie zawieszali na pojemnikach i nie pozostawiali przy nich następujących rzeczy:

  • czerstwego, spleśniałego chleba;
  • żywności np. słoików z przetworami;
  • starej galanterii (butów, torebek, ubrań);
  • zabawek;
  • luster i szyb;
  • części samochodowych.

 

Prosimy o wrzucanie odpadów do odpowiednich pojemników, a odpady wielkogabarytowe, elektrośmieci, odpady niebezpieczne i inne, których nie należy wrzucać do pojemników trzeba przywieźć do PSZOK-u.

 

08.03.2021

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Komunalnik” Sp. z o. o. informuje, że mieszanka piaskowo-solna wyłożona w różnych punktach miasta służąca do posypywania chodników zawiera sól w postaci białych krążków o średnicy ok. 2 -3 cm. (produkt nie zagraża bezpieczeństwu ludzi i zwierząt).

29.01.2021

SkyCash

Od 1 lutego 2021 r., mieszkańcy Kętrzyna będą mogli zapłacić za bilety komunikacji miejskiej w aplikacji SkyCash. W ramach usługi mieszkańcy będą mogli kupić zarówno bilety jednorazowe, jak i okresowe. SkyCash Poland S.A. to polska aplikacja działająca na rynku od 2010 roku rozwijająca autorskie systemy płatności oraz usługi mobilne ułatwiające podróżowanie. Spółka posiada licencję Krajowej Instytucji Płatniczej i jest nadzorowana przez KNF. SkyCash udostępnia największą liczbę usług mobilnych w Polsce i posiada ponad 3 mln zarejestrowanych użytkowników. SkyCash oferuje swoje usługi w ponad 100 miastach w Polsce, umożliwiając szybki i wygodny zakup biletów komunikacji miejskiej, opłacanie parkowania w płatnych strefach parkowania oraz automatyczne płatności za przejazdy autostradami.

SkyCash - instrukcja

 

Od czego zacząć?

Aby móc szybko i bezpiecznie kupować bilety komunikacji miejskiej, należy zacząć od zainstalowania aplikacji SkyCash na swoim urządzeniu mobilnym. Aplikację można pobrać z zaufanych źródeł: Google Play, AppStore oraz Huawei AppGallery. Kolejno, w kilku krokach należy założyć konto uzupełniając swoje dane oraz wybierając metodę płatności poprzez zasilenie konta lub wskazanie karty płatniczej. Płatność za bilety można również doliczyć do rachunku operatora telefonii komórkowej, aktywując usługę „Dolicz do rachunku Orange”, „Zapłać z Play” lub  „Zapłać z Plus”.

 

Aplikacja SkyCash - App Store Aplikacja SkyCash - Google Play Aplikacja SkyCash - Huawei AppGallery

 

Jak kupić bilet?

Zakup biletu jest prosty i zajmuje tylko chwilę. Powinien nastąpić przed wejściem do pojazdu komunikacji miejskiej. Aby dokonać zakupu biletu, należy postępować zgodnie z następującymi krokami:

  1. W aplikacji SkyCash wybierz kafelek „Komunikacja miejska”
  2. Z listy miast wybierz KĘTRZYN
  3. Wybierz bilet: jednorazowy lub okresowy
  4. Zweryfikuj czy wszystkie wprowadzone dane są poprawne
  5. Potwierdź zakup wybranego biletu za pomocą PIN-u, który ustaliłeś podczas rejestracji w aplikacji SkyCash
  6. Po zakupie Twój bilet będzie dostępny w zakładce "Moje bilety", którą znajdziesz na głównym ekranie aplikacji
  7. Dla Twojej wygody i bezpieczeństwa,  bilet jest dostępny również w trybie offline, gdy nie masz dostępu do Internetu
  8. Podczas kontroli biletów wystarczy pokazać Kontrolerowi ekran Aplikacji z wyświetlonym kodem QR – znajdziesz go w zakładce „Kontrola Biletów”.

 

 

Bilety komunikacji miejskiej w Kętrzynie dostępne od dnia 1 lutego w aplikacji SkyCash:


Jednorazowe:

  • ulgowe – ceny od 1,00 zł do 1,50 zł
  • normalne – ceny od 2,00 zł do 3,00 zł

 

Miesięczne:

  • ulgowe – ceny od 35,00 zł do 50,00 zł
  • normalne – ceny od 70,00 zł do 100,00 zł

 

 

18.01.2021

Informujemy mieszkańców, że w związku z panującymi warunkami pogodowymi odbiór odpadów z SEKTORA 1 (POZOSTAŁOŚCI) może ulec opóźnieniu.

Za utrudnienia przepraszamy.

13.01.2021

choinka

Informujemy, że Spółka „Komunalnik” organizuję odbiór choinek

 

  1.  W przypadku zabudowy jednorodzinnej choinki należy wystawiać przed posesję w dniach:

Sektor 1 i 3

18 stycznia 2021

Sektor  2 i 4

20 stycznia 2021

 

  1. W przypadku zabudowy wielorodzinnej choinki należy wystawiać w punktach segregacji odpadów w czwartki
29.12.2020

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o. o. uprzejmie informuje, że w związku z dniem wolnym od pracy tj. 6 stycznia 2021 r. odbiór odpadów „pozostałości po segregacji” z sektora 3 odbędzie się 5 stycznia 2021 roku (wtorek).

29.12.2020

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o. o. uprzejmie informuje, że w związku z dniem wolnym od pracy tj. 1 stycznia 2021 r. odbiór odpadów w systemie workowym z sektora 4 odbędzie się 4 stycznia 2021 roku (poniedziałek).

21.12.2020

Informujemy Mieszkańców, że na stronie PGK Komunalnik zostały aktualizowane harmonogramy odbioru odpadów na rok 2021. Harmonogramy nie uległy zmianie, jedynie są kontynuacją roku 2020. Uprzejmie prosimy o systematyczne sprawdzanie Naszej strony i pobieranie harmonogramów.

07.12.2020

Informujemy, że nastąpiła aktualizacja harmonogramów odbioru odpadów w zakresie odbioru „popiołu”. Jednocześnie prosimy o systematyczne sprawdzanie aktualności zamieszczanych na Naszej stronie.

07.12.2020

Informujemy mieszkańców, że wywóz pozostałości z pojemników (sektor 4) zgodnie z harmonogramem 25.12.2020 tj. w Święta Bożego Narodzenia, odbędzie się dnia 28.12.2020 r. w poniedziałek.

Archiwum

2021
2020
2019
2018

Zobacz także

Telefony

89 752 56 60
Sekretariat
601 677 115
Schronisko dla Zwierząt
89 752 56 66
Zakład Gospodarki Odpadami